W ramach STEAMowych zajęć i naszego projektu HISTORIA NA TALERZU, klasa 6d urządziła wielkie gotowanie. W końcu gościem specjalnym miał być król Karol III, ówczesny monarcha Wielkiej Brytanii. Uczniowie przygotowali menu na godzinie wychowawczej i stworzyli potrzebną listę zakupową w aplikacji Listonic (polecamy!). Następnie młodzież wygenerowała kod QR na lekcji informatyki do specjalnego menu stworzonego na potrzeby przyjęcia króla. Był nawet serwetnik 3D stworzony na zajęciach pozalekcyjnych pod kierunkiem pana Krzysztofa Paśnika.
Na końcu – najpyszniejsze! Uczniowie uczuli się jak zrobić koreczki, zupę pomidorową czy tradycyjne leniwe. Ale zapach, jaki rozchodził się po szkole, gdy szarlotka się piekła, wzbudził największe zainteresowanie wszystkich obserwatorów kulinarnego szaleństwa 🙂










Inga Łoś-Elżanowska