Projekt klas 5 podsumowujący dział w którym uczniowie uczyli się jak opisywać proces przygotowywania potraw, czytać przepisy i poruszać się w kuchni. W ramach projektu uczniowie utrwalili słownictwo: zarówno dotyczące sprzętu kuchennego, jak i czynności wykonywanych w kuchni.
Pierwszym krokiem było wprowadzenie słownictwa i utrwalenie go. Gdy cel ten został zrealizowany, zaczęliśmy ćwiczyć proste instrukcje, a zatem używanie trybu rozkazującego. W tym czasie przedstawiliśmy uczniom założenie kluczowej części, która miała być zrealizowana w domach, a która polegała na nagraniu filmu pokazującego wszystkie etapy przygotowania wybranej potrawy. Przy okazji nauczyliśmy się korzystać ze źródeł internetowych w celu opanowania poprawnej wymowy niektórych wyrazów. Okazało się, że niektóre wyrazy, takie jak: dough, yeast czy oven, sprawiają jeszcze sporo problemów.
Ostatnią częścią – tą najprzyjemniejszą, ale też najbardziej stresującą – była prezentacja nagranych filmów w klasie i degustacja, niektórych przyniesionych potraw.