Rekrutacja

ZAPRASZAMY NA MAGICZNĄ SOBOTĘ W „SZKOLE MARZEŃ”

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie…Kto z Was dziś do nas przybędzie???
Czary mary, hokus pokus – nie chcesz z nami spełnić pokus?

Wszystkie Dzieci, które rozpoczną naukę w roku szkolnym 2026/27 w “0” i klasie I oraz ich Rodziców, zapraszamy na Magiczną Sobotę w Szkole Marzeń 

📅 22 listopada godz. 10.00.

A przed Wami czarodziejskie wyzwania:

🔎Szukanie angielskich magicznych literek, które ukryte głęboko w zakamarkach szkoły, chichoczą wesoło i wołają: Znajdź mnie!
🧙‍♀️ Przygoda z chemią: magiczne eksperymenty w chacie wróżki Melanii (wybuchy, kolorowe i słodkie zapachy zapewnione) – tu trzeba wykazać się nie lada odwagą!
🎨Niebieskie słońce, różowe domy, mrówki giganty – czyli malowanie świata oczyma wyobraźni z pomocą zaczarowanych kredek
🏆 I wreszcie… Złoto dla zuchwałych! Magiczna olimpiada, w której każdy jest zwycięzcą!

…a Rodziców zapraszamy na warsztaty psychologiczno-pedagogiczne pt. „Dobry start, czyli jak przygotować dziecko i …siebie do rozpoczęcia nauki w szkole.”

Co zrobić, by wziąć udział w Magicznej Sobocie?
Nic prostszego – prosimy wybrać jedną z poniższych możliwości:
– Wypełnić formularz rekrutacyjny dostępny pod adresem (w polu “Jestem zainteresowany klasą” proszę wpisać: Magiczną Sobotą):
– Zapisać się pod nr. telefonu: (22) 757 28 99 lub pod adresem sekretariat@szkolamarzen.pl

W razie pytań prosimy wysłać maila na adres: sekretariat@szkolamarzen.pl albo zadzwonić (22) 757 28 99

DO ZOBACZENIA W „SZKOLE MARZEŃ”!

Formularz rekrutacyjny











    REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA DO WYBRANYCH KLAS

    W niektórych klasach naszej szkoły jeszcze mamy wolne miejsca. Proszę z nami skontaktować się, by dowiedzieć, co możemy Państwu zaproponować:

    Ramowy proces rekrutacji uzupełniającej na wolne miejsca w trakcie roku szkolnego

    Etap 1

    Rodzice kandydata składają w sekretariacie szkoły:

    1. kopię (lub skan) Informacji o gotowości szkolnej (dokument wydany przez przedszkole – dotyczy miejsca w klasie 0),
    2. kopię (lub skan) świadectwa ukończenia klasy niższej (dotyczy miejsca w klasach 2-8),
    3. wydruk (lub skan) ocen bieżących oraz pochwał (nagród) i uwag (kar) z dziennika elektronicznego z bieżącego roku szkolnego (dotyczy miejsca w klasach 1-8),
    4. kopie (lub skany) dokumentów wydanych przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną lub lekarza ze wskazówkami dot. opieki nad uczniem w szkole, o ile dane dziecko je posiada.

    Skany proszę przesłać na adres: sekretariat@szkolamarzen.pl

    Etap 2

    Po pomyślnym przejściu etapu 1 rekrutacji kandydat do kl. 0 lub 1 przystępuje do badania gotowości przedszkolnej/szkolnej, a do kl. 2-3 – egzaminy wstępne z edukacji wczesnoszkolnej i j. angielskiego w uzgodnionym  z sekretariatem szkoły terminie.

    Etap 3

    Po pomyślnym przejściu przez etap 2 zapraszamy kandydata na dzień pobytu w klasie, w której mógłby rozpocząć naukę.

    Etap 4

    Rodzice kandydata składają podpisują umowę kształcenia oraz niżej wymienione dokumenty.

    Etap 5

    Witamy na pokładzie!

    Wychowawca klasy wdraża proces adaptacji nowego ucznia.

    Etapy fakultatywne

    W zależności od potrzeb dodatkowo: spotkanie z dyrektorem szkoły, wychowawcą, szkolnym psychologiem lub pedagogiem, oprowadzenie rodziców po szkole, egzaminy wstępne z j. polskiego, j. angielskiego i matematyki (dot. klasa 4-8), kontakt z macierzystą szkołą kandydata (za zgodą jego rodziców).

    Powyższe etapy rekrutacji mają charakter ramowy. Dyrektor szkoły może je modyfikować w zależności od potrzeb. Szczegółowe zasady rekrutacji znajdą Państwo w regulaminie rekrutacji (poniżej).


    WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ W SEKRETARIACIE SZKOŁY WRAZ Z UMOWĄ KSZTAŁCENIA

    1. Podanie o przyjęcie do szkoły (na formularzu ze szkolnej strony internetowej) – dotyczy wszystkich kandydatów:
      https://podstawowa.szkolamarzen.pl/rekrutacja/
    2. Deklaracja wyboru etyki/religii (na formularzu ze szkolnej strony internetowej) – dotyczy wszystkich kandydatów: https://podstawowa.szkolamarzen.pl/rekrutacja/
    1. Dotyczy dzieci 6-letnich, które rozpoczną naukę w klasie I:
      a. zaświadczenie z przedszkola o korzystaniu z wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2024/25;
      b. opinia o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej, wydana przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo niepubliczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną posiadającą uprawnienia do wydawania takich opinii (tj. poradnia widniejąca w rejestrze MEiN).
    2. Dotyczy dzieci 7-letnich, które rozpoczną naukę w klasie I: należy złożyć Informację o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej (druk MEN-I/54/2, wydawany przez przedszkole). Jeśli przedszkole jeszcze nie przeprowadziło Informacji…, trzeba je dostarczyć do końca czerwca br. szkolnego.
    3. Opinia lub orzeczenie poradni psychologiczno-pedagogicznej lub zaświadczenie lekarskie o chorobie przewlekłej, o ile dziecko je posiada.

    Zapraszamy na wirtualny spacer po naszej szkole!

    Zdalnie też było fajnie